'helgen

Igår tog jag nöffnöff-vaccinationen. Sprutan kändes inte ens! Mot kvällen började det göra lite ont, men inte så mycket som alla säger att det gör. Nu på morgonen har jag pyttelite ont, det känns som träningsvärk och bara för det ska jag gå och styrketräna :) Hihi. Annars har jag inte fått några biverkningar än! *peppar-peppar-ta-i-trä* Det kanske hinner komma innan dagen är slut? Jag vet inte hur lång tid efter vaccinationen biverkningarna kan uppträda.. Nehej, nu ska jag röra på röven. Mot träningen nu!

OJJ! Vad dimmigt det är ute, jag ser inte ens stan som jag brukar göra.. Det går knappt att se huset mittemot. Läskigt :P

Kommentarer
Postat av: martina

Följ gärna min blogg :)

/Martina

2009-11-30 @ 10:35:23
URL: http://martinaisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0