'onsdag & irritation

Examensarbetet är igång och jag är lite (läs: mycket) irriterad på min kompanjon. Jag orkar inte skriva allt som irriterar mig, men det är jäkligt irriterande att * inte kan passa tider! Själv sliter jag häcken av mig medan * har "viktiga problem som måste tas om han om". Vad kan vara viktigare än det här arbetet? DÖDSFALL enligt mig. Dessutom kanske jag skulle ha en bättre förståelse om jag visste varför * måste göra något annat än att plugga med mig. Men jag ska komma ihåg att vara lika hemlig när jag måste göra något annat, jag ska inte ge någon bra förklaring. Jag är så himla irriterad.. Men nu ska jag inte skriva mer om det!

I morgon ska jag sitta hemma och plugga, jag har en hel hög med engelska artiklar som ska läsas. Hoppas * gör det samma, annars blir jag superduperförbannad på fredag! En förbannad Linda - är ingen rolig Linda! Nu ska jag tänka positiva tankar och ta det lungt resten av kvällen!

/Superduperirriterade Linda

Kommentarer
Postat av: Louise

fin blogg du har:) hur är din kväll?

2009-11-11 @ 23:29:39
URL: http://louiiizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0