'onsdag & torsdag

F Ö R B A N N A D - det är vad jag är.

Allt går åt pipsvängen idag, det börjar med att en massa personer inte tycker att vi ska flytta till en annan stad (eller håla), men vi har aldrig sagt att vi SKA flytta dit, bara att vi FUNDERAT på det. Och herre gud måste vi bo här hela våra liv bara för att vi är uppvuxna här? Jag skulle personligen tycka att det vore skönt att flytta en bit härifrån. Lagom avstånd till familjen och vännerna, det är väl inte hela världen? Jag överreagerar säkert nu, men alla är så negativa!

Nästa sak jag är irriterad på är att jag har setat hemma och pluggat idag, fast vi (Jag och N) skulle sitta i skolan. I normala fall skulle jag inte klaga över att vara hemma. Men nu var det så att jag pallrade mig upp klockan åtta, då var jag sjukt trött, sen får jag ett sms när jag äter frukost om att N mår dåligt. Min första tanke är inte nu igen, jag har en gissning på vad det är och jag kan lova till 99% att jag har rätt. Jag säger bara en sak, herre gud! 

En annan sak att irritera sig på är en snorunge som bor här i huset som skrek och gapade vid hissarna i morse, han/hon höll in en knapp i hissen så det tjöt högt som tusan! Liksom jag, öppnade grannarna dörrarna och stängde igen dem lika fort. NOLL respekt för dem som ligger och sover/pluggar. Det är så lyhört i huset så jag dör.

Men nu kom räddaren i nöden, när jag är som på sämst humör. Min syster, älskar dig sötgröt ♥ Nu är jag på bättre humör men allt det andra ligger och rör runt i magen på mig. Det blir lite syskontid idag, mycket behövligt! I morgon blir det skola på förmiddagen - träning - jobba. J O B B A - ni hörde rätt. Det var länge sen sist, men nu äntligen är det dags igen. Och gissa vart jag ska jobba? På IVA som i somras :) Lite extra pengar är aldrig fel, jag blir ju inte direkt miljonär med studiebidraget.

Nu ska jag hoppa i jeansen och ta på mig en varmare tröja - sen bär det av mot stan med syster :)

Kommentarer
Postat av: elin

<3 hoppas det går bra på jobbet nu söt :)

2009-11-27 @ 16:53:36
URL: http://elinsbloggvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0