'torsdag & fem veckor kvar

Gissa vad det är för en dag om exakt fem veckor!? Det känns inte som att det snart är jul, ingen snö och ingen julkänsla än.. Jag tvivlar starkt på att jag kommer köpa julklapparna i god tid, har än så läng bara köpt åt R. Jag känner inte för att titta efter julklappar eftersom julkänslan inte infunnit sig än, om det ens gör det i år..

Idag blir det till att jobba med examensarbetet så vi kan vara lediga i morgon, jag behöver verkligen en ledig dag så jag kan sova ut ordentligt. Och så ska jag vara hundvakt fredag-lördag-söndag, känns skönt om jag inte behöver stressa. Så i helgen ska jag vara hundvakt åt "lilla Brum". I eftermiddag ska jag styrketräna och simma. Och eftersom det är så tråkigt att simma själv ska jag simma med sis ♥ Nehej, nu ska jag plocka iordning allt innan jag ska gå iväg.

Kommentarer
Postat av: ANELA

oj:( va är han för sjuk dÅ? ne inget spec skolan :P

2009-11-19 @ 14:46:46
URL: http://aaanela.blogg.se/
Postat av: Madicken

Allt bra?

Ha en bra Torsdag kväll ;)

2009-11-19 @ 20:27:57
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0