1 december

Haha, idag fick jag öppna första luckan i min chokladkalender :D

Inatt sov jag hemma hos mammis och pappis, syster klippte min lugg eftersom den blivit så lång. Ville inte gå till frisören för att bara klippa luggen, men den blev riktigt bra nu iaf :) Tror att hon som klippte mig för ca en månad sen klippte luggen lite snett fast den "skulle" vara rak :/ Men syster var så duktig så hon fixade till det :) Hon borde ha blivit frisör :P
När jag ändå var hemma hos mammis och pappis så passade jag på att ta fram vinterkläder (underställ, termobyxor och skidstrumpor).. För på torsdag åker vi iväg :) En sak som stör mig är att jag fått ont i handleden igen :/ Måste väl gå till vårdcentralen om det inte blir bättre.. Kanske ska passa på i veckan? Vill inte gå nästa år, för då måste jag ju betala.. Men jag har fått ont flera gånger i samma handled, undrar om det är nåt fel där inne.. Vet att älsklingen också haft ont på samma ställe :/ Man borde kunna göra nåt åt det, eller så kanske det bara är nåt som kommer när man blir äldre.. :P Haha..

Nu ska jag mysa med älsklingen <3

/l

image338

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0