Fjätervålen

Kom precis hem efter en veckas julfirande. Har varit i Fjätervålen med mamma, pappa och älskling + syster och "storebror" :) Det bästa med hela resan dit upp var att det fanns SNÖ! Tänk er.. SNÖ på JULAFTON. Mamma släpade med julklappar och en massa julmat så vi har haft en riktig julstämning där borta :)
Torsdag, fredag och lördag åkte jag och älsklingen skidor, mycket kul. Älsklingen var duktig, fast han inte åkt så mycket tidigare. Jag provade att åka snowboard i fredags, men det var så isigt i backen så jag blev lite feg och åkte därför bara två åk med den och sen blev det skidåkning av hela slanten :)
När vi kom hem idag tittade jag på biltaket, det fanns fortfarande lite snö där :) Ibland är det bra att ha två takboxar, iaf när man får med sig lite av det vita hem :)
Nu ska jag sätta mig i soffan och titta på tv :) Lägger ut bilder i morgon!

/l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0