Fy

Man kan bli galen, jag kan inte plugga eftersom grannarna håller på att väsnas :/ Jag tror de slipar golven eller nåt sånt. Det låter iaf väldigt mycket, det är inte första gången de gör det utan det började för några veckor sen :/ Ljudet börjar alltid när jag ligger och sover eller när jag ska plugga, irriterande!
Idag har jag en lektion, sen är det jullov :) Men under lovet ska jag plugga en massa så det kommer inte kännas som lov.. Idag ska jag försöka köpa en julklapp till syster, vet vad jag ska köpa så det borde inte bli något problem :) I morgon ska jag och syster förhoppningsvis köpa julklappar till mamma och pappa. Och så måste jag köpa något till pappa i födelsedagspresent. Har fortfarande ingen aning om vad jag ska köpa till honom :/ Jag har så dålig fantasi!
Nu ska jag fixa lite här hemma innan jag ska till skolan.

/l


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0