Gott nytt år!

Nu är det inte så många timmar kvar på detta år, ikväll ska jag och älsklingen äta och dricka gott :) Tror att det bara blir vi två här hemma, men det gör inte så mycket. Vi blev bortbjudna, men vi tackade nej eftersom Ruben är rädd för smällare och sånt.
Idag var vi och hämtade Ruben hos mormor och morfar, de har varit kattvakt åt honom eftersom vi var borta och åkte skidor över jul. Ruben var så mysig när vi kom för att hämta honom, men när vi skulle åka hem så ville han inte in i buren. Lilla kissemissen hade haft det så bra hos mormor och morfar så han ville inte hem. Men vi fick iaf in honom i buren tillslut och nu har han gömt sig här hemma.
Nu ska jag börja med maten.



Nästa år blir ett bra år, det känner jag på mig :) Jag längtar redan till sommaren..



/l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0