Uttråkad

Duktiga mig, har pluggat i en timme nu. Men jag hann inte med så mycket eftersom det är ganska svårt :/ I morgon ska jag försöka plugga lite till, hoppas jag känner för det då iaf.
Jag känner mig jätte uttråkad, om det inte var för att jag måste vara hemma nu så skulle jag ha gått på stan, det är ju lucianatta idag.. Hade säkert fått gått med syster och hennes kille, men nu är det så att jag väntar på den förbannade tv:n som skulle ha kommit redan igår :/ Hoppas älsklingen gottgör mig sen eftersom jag satt hemma hela dagen igår och väntade på att tv:n skulle komma, missade träningen o allt :/ Så om den inte kommer idag så blir jag mycket arg. Hmm, nu ska jag titta på tv.

/l


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0