fredag

Äntligen fredag. Men är det verkligen så kul med fredag? Det är frågan.. men det beror väl på vad man gör.. Om man sitter ensam eller om man umgås med någon. Ibland är det väl nyttigt att ha tråkigt men det är inte kul alls! Jag förstår mig inte på vissa människor, jag nämner inga namn...
Jag blir bara så ledsen ibland, jag är inte guds lilla ängel som aldrig gör något fel men jag bahandlar ändå andra som jag vill bli behandlad själv! Tror jag iaf ;) Men jag gör så gott jag kan! Men en del människor förstår inte att de kan göra en ledsen. Eller så förstår de det men skiter fullständigt i det.. Jag blir bara så trött och ledsen.. Jag förväntar mig inte att du som läser detta ska förstå mig, men snälla, säg mig, varför behandlar en del andra illa? Jag kan inte förstå.. men det kanske inte är meningen heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0