Go & glad

Snowboard i morgon, måste bara ta fram brädan så :) Orkar inte gå upp tidigt i morgon och tänker inte heller göra det. HAHA.



Gamla minnen dyker upp.. känns inte alls bra.. Vill inte vill inte vill inte! Varför måste man minnas sånt som är kul, sånt man helst vill glömma bort? Men endå tagit upp en stor del av livet. Sånt man borde minnas och tänka tillbaka på. Men jag vill inte! Jag vill bara glömma. Det är inte lätt när man tänker tillbaka, till hur det känns. Känslan som man får. JAG VILL, jag vill helst glömma men ändå komma ihåg. Vad kan man göra för att uppleva samma känsla igen utan att det går? FAAAAN. Varför är livet orättvist? Jag vill minnas allt det roliga, men samtidigt inte. Hur fungerar det? Tänker massor på kvällarna. Saknar verkligen tiden som var. GYMNASTIK <3

   






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0