trist väder

Halloj!
Är hos älsklingen just nu. Måste bara berätta lite om gårdagen.. Jag började dagen med att åka hem till älsklingen (som hade cyklat hem till sig på morgonen) eftersom vi hade sovit hemma hos min mor & far. Mamma och pappa tjatade lite på mig att jag skulle tanka bilen, och så klämmer mamma ur sig att bilen krånglar lite. Så pappa och jag går ut, och inte helt oväntat så fungerar inte bilfan! Jag tänkte " FAAAAN, jag ska ju hem till Annicka sen.." Men jag vet ju att min pappa brukar kunna få igång bilen.. Den här gången grejade han lite under motorhuven och vipps så gick bilden igång. Men lyckan höll inte i sig så länge. Jag skulle backa och så dör bilfan.. Försökte att starta några gånger, men NEJ det gick inte. Pappa hoppar in i bilen. Försöker starta den tills den går igång. Backar och kör iväg med min väska i bilen. Väskan som jag hade alla saker som jag skulle ha med till anka i :/ Jag känner min pappa väl och förstod att han skulle åka ut mot Sundbyholm. Men jag vågade inte ringa till min mobil som låg i väskan eftersom jag inte visste om pappa skulle hitta den.. Efter nästan en timme kommer han brummande hem, men bilden gick inte alls bra. Han hade fått stopp i Sundbyholm och hade stått där i 30 min innan den gick igång igen. STACKARE! Men när han åker utan sin mobil så får han skylla sig själv, jag tänkte inte åka och leta efter honom utan körkort. Men det slutade med att jag fick ta den andra bilen :) Men som tur var fick jag reda på idag att bilden går bra, t.o.m bättre än på länge. PAPPA, du är BÄST på att laga lilla skrutten! :D

När jag kom till Anka var hon ensam hemma.. Tog en massa kort på henne ;) Lagade mat, åt gott, tog ännu fler bilder, tittade på tv,satt vid datorn och tog ännu fler bilder. Massor av bilder blev det :) Vid två tiden var jag ganska trött och det var dags att sova. Men som vanligt när jag och Anka delar säng så ligger vi och pratar om allt och ingenting hela natten. Vid fyra tyckte jag att vi skulle vara tysta och sova. Anka skulle ju jobba idag så.. Vi skulle gå upp tidigt men det blev inte så. Jag gick upp vid 10. HAHA skönt att sova ;)

Fick också reda på att jag ska börja jobba den 26 Juli.. Skulle ha börjat på måndagen veckan efter, men Manpower ville att jag skulle börja någon dag innan, Och det gör jag gärna eftersom jag vill ha så mycket pengar som möjligt! ;) Nu ska jag mysa med älsklingen min! Men jag måste bara lägga upp några bilder från igår.. ;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0