Vadå!?

Är det sommar ute eller? Man kan INTE tro det! Vart är det fina sommarvädret som jag har läääängtat efter? Vill ju sola och bada. Har bara badar EN GÅNG i sommar, och då var det inte allt för varmt :/ Vill ju åka iväg och bada någonstans med älsklingen, men nej.. Det är inte fint väder :( Hade tänkt att åka till Trosa någongång i sommar.. Men då kan det inte vara sånt här väder. KAN SOLEN TA OCH KOMMA FRAM??? Varför kan det inte vara lika varmt som på studenten nu? JAG VILL! Lika varmt som för 4 veckor sen, då hade det varit skönt nu.

I morgon ska jag iaf till Anka :D WEEEJ. Och då hoppas jag att det är bättre väder! :)




//spjatte 




Kommentarer
Postat av: josephine

hello hoppas allt är bra med dig

2007-07-08 @ 11:55:18
URL: http://andreajosephines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0