b a d a & s o l a

Idag har jag

  •  badat (första doppet iår)
  • umgåtts med kusinerna (Sara & Henke)
  • ätit kakor (mums)
  • spelat kort (vi gjorde visst det, första gången iår det också)
  • kommit på hur man spelar svälta räv (eller vi hjälptes åt)  x)
  • nästan hungrat ihjäl (låter grymt men sannt.. hade inte ätit lunch)
  • Åkt fram och tillbaka till sundbyholm (det var ju där vi badade)

Kommer inte på något mer just nu.. men jag har gjort många många fler saker idag. Men ingenting jag vill dela med mig av :P Eller jo, vänta, jag HITTADE en TVESKÄRT i mitt rum :S Inte så mysigt men den åkte ut lika fort som jag hittade den! HATAR SMÅKRYP!


PUSS&KRAM//spjatte ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0