finlandsbesök

Japp, då kom dom idag. Pappas kusin med fru och hans mamma och pappa. Mycket trevligt!
Men jag förstod ingenting av de dom sa till varandra.. jag vet, jag har läst finska men jag fattade ändå ingenting :P Eller jo något ord förstod jag men inte allt.. Mamma trodde nog att jag skulle säga någonting på finska, men där går gränsen.. jag har inte pratat någe finska på ett år så jag kommer inte ihåg hur man pratar :P Och om jag skulle ha sagt något så skulle det ha låtit gräsligt i deras öron. HAHA. Jag vill inte säga någonting på finska till finnar, tänk så säger jag fel :P


Nu är jag hos min prins igen.. ska sova här inatt också :)



//spjatte som inte vill prata finska med finnar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0