lääääänge sen..



Saknaden är stooor!
Vill vill vill, men kan inte.
GYMNASTIK <3

Nu är det ett halvår sedan jag gjorde illa mig, ett halvår sedan jag slutade med min favorit sport. Ett halvår av många tankar och funderingar. Hur skulle det ha varít om jag hade bytt förening innan jag skadade mig? Skulle jag ha varit skadad idag? Skulle jag fortfarande tycka att det var kul? ... Jag kunde ha slutat frvilligt, bättre det än att sluta mot sin vilja. Eller hmm, jag ville inte sluta men jag insåg själv att jag inte kunde fortsätta. Så fortsätta kunde jag ha gjort.. Men med smärta varje sekund! Varför är livet så orättvist ibland? Nu är det sommar, SOMMAR!! På sommaren ÅKER MAN till Haapsalu med gymnastiken. Eller vi har gjort det 2 år i rad. men nu blir det inge mer åka av för min del (inte med gymnastiken iaf). Det värsta av allt är att jag saknar GYMNASTIKKOMPISARNA :( Har tänkt hälsa på flera gånger, men nej.. Jag vet inte om jag klarar av det. Gymnastiken var mitt liv! Men efter sommaren får jag skärpa mig och hälsa på (om gruppen fortfarande finns kvar då, man vet aldrig med Anders)..

Nog om mina tankar...

//spjatte "ovigamänniskan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0