snartsnartsnart

Idag kommer Annicka "Anka" Ohlsson hit, min underbara fruga :) Men det blir nog senare, men längtar redan! Wejwejwej, hon ska sova hos mig & Robin, och i morgon ska vi gå tillsammans till champagne-frukosten :) Och efter det så ska vi förbereda oss inför skolan och fotograferingen. Blir nog lite stressigt i morgon efter frukosten, jag vet inte hur jag ska ha mitt hår. Men förhoppningsvis hjälper Anka mig med det. Fy tusan vad varmt det kommer att bli om det är så här varmt som det är idag.. Kommer att svettas ihjäl :/ Men bättre det än regn :) Just nu väntar jag på att mamma ska ringa och säga att hon kommer och hämtar mig, måste hem och fixa med alla kläder tills i morgon. Förberedelserna hemma är nästan klara, i går satte vi upp 3 partytält och fixade med en massa bord och stolar. Maten är klar, bara att hämta i morgon :) Och det viktigaste av allt, gästerna kommer :D Många va dem kommer både till skolgården och hem efteråt :)

En sak jag inte får glömma är att William fyller år i morgon, jag och Robin har köpt en pressent :D
Det ska inte bli som när Elin var liten och alla grattade våran farbror för att han fyllde, de grattade honom på Elins fördelsedag, men det var ingen som brydde sig om att hon fyllde år.

Nu måste jag sätta mig på balkongen en stund, om jag inte smäler iväg vill säga :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0