3 år & 9 månader!

Idag har jag och älsklingen varit tillsammans i 3 år & 9 månader :D
Helt underbart!

image301

Har varit i skolan idag och haft lektion. Den sista lektionen på den här kursen :)
Har även varit och tränat med syster. Trodde aldrig att min fot skulle klara av 1 timmes träning, men det gick med lite vilja :) Visst har jag ont, men inte ondare än innan. Tycker inte om att det onda har kommit tillbaka nu när jag ÄNTLIGEN kände mig "frisk" i foten.. Men förhoppningsvis så går det över, jag ger aldrig upp! Jag får väl ta fram min älskade balans-bräda och träna lite på den, kanske är det som behövs.

Nu ska jag gå och sova :) GODNATT!

/l


Kommentarer
Postat av: Linnea

Grattis tjejen fan va kul för er! Hoppas allt är bra! P&K

2007-11-15 @ 16:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0