Gårdagen

Jag gick upp halv sju igår för att ta tåget till V-ås som gick 7:52. Väl framme i V-ås var det svin kallt, jag som hade skinnjacka på mig frös nästan ihjäl och så hade jag ingen mössa på mig så det blev ännu kallare :/ När vi kom fram till skolan så skulle jag och min "lilla grupp" gå till biblioteket och kopiera en tidsskrift. Vi hittade den på en gång, men kopiatorerna fungerade inte som de skulle då vi gav upp för stunden. Föreläsningen var absolut ingenting att hurra över, jag lärde mig ingenting av den. Känndes helt onödigt att gå på den, men när vi hade rast så passade vi på att kopiera och då fungerade det. Vi skulle ha slutat 12.00, men vi fick sluta 11.35. Det betydde att det var en timme kvar innan nästa tåg skulle gå. Jag, Fia och en till klasskompis passade på att kolla in alla affärer, men det blev en snabb snabbis. Hittade en affär som min syster har pratat om, New Yorker heter den. Jag önskar att jag hade haft mer tid på mig så jag hade kunnat kolla mer på kläderna där inne. Det var rea där inne, på gånska många kläder faktiskt. Om jag hade haft lite mod så skulle jag ha kunnat stanna i V-ås själv, men hur kul är det att åka tåg själv? :/ Någon dag vill jag åka dit igen och shoppa lite julklappar, ska dit nästa fredag också. Får se om jag "vågar" stanna kvar där själv. Fast jag skulle säkert få panik och gå vilse. Fast det är inte alls svårt att hitta till tåget, men ändå. Jag ska försöka övertala mig själv om att stanna kvar där en stund, men jag hoppas att det är någon mer som vill stanna kvar och gå med mig ;) Mycket roligare om man är fler, känns lite mobbat att gå själv.

"Begagnade sanitetsbindor" , så stod så på en liten "låda" inne på en toalett i V-ås. HAHAHAHA :') Tyckte att det var fruktanssvärt roligt! Vem vill ha en begagnad binda?

/l


Kommentarer
Postat av: Elin

sötnöt då, klart du vågar stana kvar där själv.. Begagnade bindor grejen menas ju med att man ska stoppa de gammla där, de som man använt, lilla pucko!

2007-11-03 @ 16:34:38
URL: http://eliiiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0