Gibbon

Det gick helt okej på gibbon idag. MEN jag var jätte trött.. Fy för att gå när det är halt ute.. Gick som en jävla istapp till vilsta. Jag var rädd att halka så jag gick och spände mig. Hoppas all is och allt blask ute försvinner inatt så jag slipper gå och spänna mig i morgon också :/
Jag kom på en ny sak man kan säga istället för fan.. Kex också :P Jag råkade säga det till Evelyn idag på gibbon. Hon tyckte det var kul, undrar om hon kommer börja gå runt och säga så nu. HAHA.
Nu ska jag fortsätta titta på sjukhuset och plugga :/

/l

image276

En konstig sak inträffade idag.. Det började regna in i hallen när syster och jag kom dit. På två ställen, precis vid bommarna. Så det blev ingen bom idag :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0