"godmorgon"

Kunde inte somna igår kväll..
Jag låg i soffan och tittade på tv när jag tyckte att det lät som att någon var utanför min dörr. Jag tittade så klart ut genom titt-hålet, men inte en människa syntes till. Jag tänkte att det var någon granne som kanske tittade på någon film med hög volym. Mig gjorde det ingenting eftersom jag själv tittade på tv, fast med låg volym. Men innan klocken slog 00.00 stängde jag av tv:n och förstökte höra varifrån oväsenet. Ljudet kom från "ventilationen" i köket (den vi har istället för köksfläkt), det var någon som spelade hög musik och pratade väldigt högt. Min första tanke var att det var grannarna ovanför men jag ändrade mig ganska snabbt när jag gick ut på balkongen och kände röklukten och hörde rösterna. Jag kan ju tala om att det inte lät vackert när de sjung till sin musik, och det var jag TVUNGEN att höra.. Kl.1 somnade jag, tack och lov. Men jag kan ju säga att det inte var lätt.. Funderar på att klaga hos hyresvärden, hon kommer säkert inte göra nåt åt saken.. Men dom kan väl ta bort ventilationen och sätta dit en köksfläkt så hörs det nog inte lika mycket om någon MÅSTE ha fest mitt i veckan..

Fy faen säger jag bara! JÄVLA GRANNAR..

/l


image288

Kommentarer
Postat av: Anonym

hey baby snart åker vi bort tillsammans;)

2007-11-08 @ 15:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0