illa

Mår illa.. Vill inte må illa på Gibbon sen, men förhoppningsvis går det över snart. HOPPAS!
HAHA Robin frågade mig om det var jag som hade lämnat min garderobsdörr öppen.. Jag förstog inte vad han menade, men det var Ruben som låg där inne och sov :) Mys kisse! Inte första gången han ligger sig därinne, han trivs bland mattes underkläder. HAHA så söööt <3

Kanske ska baka en sockerkaka ikväll efter Gibbon, har mjölk som går ut idag. Vill inte kasta något i onödan.. Tidigare idag gick jag till ICA för att köpa frukt och jag blev lika besviken som alltid.. Det fanns inga madariner :'( Det ända som jag äter just nu.. Tycker inte om bananer och äpplen.. Så nu är jag utan frukt, hur ska det gå? Jag får gå dit ikväll och hoppas på att det finns mer frukt då, särskillt mandariner :)

Nu är det dax att plugga igen, men jag vet inte om jag kan koncentrera mig p.g.a. illamåendet :/ Jag får väl göra ett försök.

/l

image298

Längtar tills vi ska åka till Vemdalen!
Och sen blir det Fjätervålen!

Kommentarer
Postat av: sis

har fått bekräftelsen, nu är du anmäld ;)

2007-11-12 @ 21:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0