Jobbiga människa

Har varit en snabbis i sporthallen nu, vart glad när 6 av mina gibbonbarn kom :) Men "förträningen" blev inte så lång eftersom det var någon som inte var på bra humör (som vanligt). Jag blir bara irriterad på honom, man kan inte bara skrika i mikrofonen att vi ska flytta på oss.. Ni kanske undrar hur gamla gibbonbarnen är.. De är 6-7 år, stackarna som ska behöva stå ut med ett evigt hetsande från den grinigaste gubben av dom alla. Hmm. Nu förstår jag varför jag inte valde att börja träna gymnastik igen.. Så dåligt som jag mådde under den sista tiden. Ett evigt gapande och skällande.

Nu ska jag bara ta det lungt och smaka på min knäck som jag gjorde nyss ^^
/l

image323
(En bild från min mobil)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0