Jobbigt

Har haft en lång dag idag, började 8.30 och slutade 16.30.. Fast vi hade inte samma lärare hela dagen, tur var väl det. Läraren vi hade på morgonen var rolig, tiden gick fort fast vi hade lektion i 4 timmar. På eftermiddagen hade vi en lärare som var lite tråkigare, klockan segade sig fram. 3 timmar kändes som en evighet. Men han var inte direkt tråkig, men man märkte att han inte var så säker när han pratade. En sak som jag irriterade mig på var att han sa "öhh" minst en gång i varje mening.
En rolig sak var iaf i morse när vi fick titta på 2 stycken foster, det ena var 1 månad och det andra var 3 månader. Det var riktiga foster men såklart levde de inte. Jag blev förvånad när jag såg hur små de var, men det var intressant att se en "mini" människa.

Nu är det dags för en pizza från Grodan :)

/l

image307

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0