Kväll

Vilken tur att jag inte har skola i morgon, hoppas jag mår lite bättre på tisdag när jag börjar en ny kurs.


Min helg;
Fredag och lördag var jag på ledarkurs i Malmköping. Jag var även i Valla igår och hjälpte pappa att rensa ur en massa skit från en källare i ett hus där han jobbade förut.. En MASSA tv-apparater som var trasiga och som skulle kastas. Men det fanns även sånt som pappa ville spara på.. Han klagar jämt på att mamma samlar på saker, men vad gör han då.. HAHAHA.. Det var väldigt jobbigt kan jag tala om, jag var trött och hungrig på slutet när vi höll på. Men vi stannade som tur var på OK påvägen hem och åt korv. Pappa somnade nästan i bilen igår när han körde hem så jag satt och sjöng lite för honom så han skulle hålla sig vaken. Lite läskigt, men det gick ju bra iaf.
Idag har jag varit på Tunapark med älsklingen en snabbis, köpte lite på apoteket och träffade en av hans kompisar. Sen dess har jag legat i soffan och tittat på tv och nu sitter jag här.

Nu ska jag sätta mig bredvid min älskling och mysa :)

/l

image221


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0