onsdag

I morse skulle pappa till blodcentralen för att lämna blod, jag förljde med för att titta hur det såg ut. När jag kom in tänkte jag "ehh det här är väl inget.." och så gick jag fram till receptionen och sa att jag ville bli blodgivare. Så nu har dom tagit blodprover på mig. Jag som har fått för mig att jag är rädd för sprutor och nålar har ändrat mig nu. Jag trodde att det skulle göra ont att sticka in en nål i armväcket, men det kändes knappt. Men jag kollade inte heller när nålen stacks in, för då hade jag säkert bara spänt armen.. Men när nålen satt där den skulle så var det ingen fara. Nu är det bara att vänta och se om dom vill ha mitt blod :)


/l

image283


Kommentarer
Postat av: M

va söt katt

Kolla gärna in min sida
Kramisss // M

2007-11-07 @ 10:51:26
URL: http://mellikaa.blogg.se
Postat av: sis

det som är lebbigt är ju när det måste gröta runt i armen för att daniels blodådrer flyttar på sig :P Hoppas de har användning av ditt blod då :D

2007-11-07 @ 14:51:38
URL: http://eliiiing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0