Rusk

Det är riktigt ruskväder ute.. Inte alls kul att gå utanför dörren. Just nu väntar jag på att ugnen ska bli varm så jag kan laga lite mat :) Min mage kurrar.. Kanske ska sätta upp julgardinerna i köket idag!? Jag kan inte vänta tills i helgen, jag vill ha dem uppe nu :P Men först måste jag komma på hur de satt förra året så det inte ser helt galet ut. I morgon ska jag försöka gå ner i källaren (med älsklingen), måste ta fram adventsljusstakarna och lite julpynt ;) Vågar inte gå ner där själv, hittar knappt till förrådet heller.. I morgon är det bara 1 vecka kvar tills jag och "familjen" åker iväg till Vemdalen :D LÄÄÄÄNGTAR!
Ikväll är det träning, är verkligen sugen idag. Känns så skönt att träna :)

Nu ska jag laga mat :P

/l

image332
(Gammal bild på Ruben
^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0