Trött?

Det var väldigt kul igår, galan var helt okej och mina gibbonbarn skötte sig bra :)
Jag kom hem från sporthallen vid halv 4 i morse. Jag tittade på "vem hoppar högst på trampett" som slutade strax efter 3. Det var ganska många från EGF som var med men ingen av dem vann. Men det var endå kul att titta på, jag skrek mig hes när någon från våran förening skulle hoppa. Så när jag vaknade "i morse" (nästan 14:00) så kunde jag nästan inte prata. Jag var jätte hes och det gick inte att hosta för då blev det bara värre. Som tur var vaknade jag av att Anka ringde, annars hade jag kanske vaknat ännu senare :/ Så nu har jag varit på stan med henne :D Vi gick och fikade på Rutan (eller vad det nu heter).. Vi köpte varsin chokladtårte bit, jag trodde inte att man skulle bli mätt på den men jag hade fel. Både jag och Anka lämnade lite kvar på tallriken, vi orkade inte äta upp. Efter det gick vi på stan och jag köpte julgardiner till vardagsrummet och en "klänning". Kan inte riktigt förklara hur den ser ut eller vad det är..
Jag känner mig fortfarande trött, men jag kan ju inte gå och lägga mig nu.. Snart är det dax för middag, tacos :D

/l

image325

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0