Vill ha

Kanske kan önska mig en sånhär i julklapp :)
Jag undrar om det var den här min frisör använde i somras? Jag har läst att man ska använda den på "övre" håret, närmast hårbotten. MEN om det var den här som jag fick testa, så kunde man använda den i "underhåret". Men jag har inte läst att man kan göra så.. :/ Bara att man ska få med volym, men är det någon som vet om man kan använda den här i underhåret? Och att det blir mer volym. Måste nästa gå till min frisör och fråga om det var den hon använde. Jag antar att det var den här eftersom jag har för mig att det var Björn Axén den också.. Men jag vill vara säker på det innan jag köper/önskar mig en sån.

/l

image287

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0