Arg som ett bi..

Att inte folk kan läsa.. Visst, men man kan väl för i *PIP* titta om någon har tvättid när man börjar tvätta! Det är inte så kul när någon har tagit den ena tvättmaskinen och dessutom att den andra inte fungerar :/ :@ Hyresvärden är inte mkt att ha när det gäller sånt, det får man fixa själv - ta ur tvätten från maskinen som man ska ha. MEN vad gör man när människan som har tagit maskinen står där nere i tvättstugan och inte kan prata ett enda ord svenska? :/ Vi försökte faktiskt prata med henne, älsklingen och jag. MEN det hände ingenting. ÅHHH, jag blir så arg! Tänker inte tvätta där igen om det fortsätter så här! Kan ju säga att det inte är första gången detta inträffar, men de andra gångerna har det löst sig. Men inte idag..
Får väl ta och fixa tvättmaskinen som står i vår lägenhet nu.. vet bara inte om den fungerar, måste ha lite hjälp av pappsen att koppla in den. Som tur är har man världens bästa mamma som erbjöd sig att hämta mig så jag kan tvätta lite hemma hos henne och pappsilappsen. Tur att man har bra föräldrar som alltid ställer upp!

/l


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0