HAHA

Var hos kiropraktorn idag, var lite läskigt eftersom det knakade som faen i nacken. Men jag hoppas att det hjälpte iaf :) Märker väl det om någon dag.. Lill´sis vågade inte ens titta på när det knakade. HAHA. Men det är nog värre att titta på än att vara den vars nacke knakar. Men om det inte har blivit bättre efter helgen så skulle jag komma tilbaka :)
Och så har jag varit och klippt mig idag :D HAHA. Det kanske syns ?


image256

Sitter här i mina mjukiskläder nu.. Syns väl på tröjan om inte annat. Är så himla trött, men det är ingen idé att sova nu. Lill´sis sov ju här inatt, det kanske är därför jag är trött :P
Knäckebröd med mjukost och skinka, MUMS! :) Måste göras om!

Jag och sis hade den konstigaste frissören idag.. HAHA, man behöver inte upprepa allt tusen gånger, det räcker med en gång. Hon sa att jag skulle passa med lugg minst 5 gånger.. Och att jag passade med rakt hår.. HALLÅ, visste inte jag det redan eller eftersom det var JAG som ville klippa lugg. Det räcker med att säga saker 1 gång. Inte fler.. Men sen så kan man ju vara lite mer social också, inte bara prata om frisyren. Nästa gång blir det min favorit frisör, som var ledig idag.

Roligaste kommentarerna igår:

Jag - Jag hade också två tandborstar förut.. men jag gjorde rent tvättmaskinen med den ena.. HAHAHA
Elin - Stig hatar mig, Stig hatar mig..

Kommentarer
Postat av: Elin

läs min blogg ;)

2007-10-31 @ 16:10:23
URL: http://eliiiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0