söndag

VARFÖR går helgen så snabbt? Jag hinner knappt märka att det är helg förrens det är söndag och snart en ny vecka..
Älsklingen och jag har haft främmande idag, hans syster, hennes sambo och deras barn var här :) Alltid lika kul att träffa dem! Barnen var busiga som vanligt och jagade Ruben runt, runt i lägenheten. Haha, stackars kisse. I kväll ska vi på middag hos mor & far. Kul :)
Skönt för alla som går i grundskolan/gymnasiet med lov den kommande veckan, men högskolan har inte nåt lov.. Men jag klarar mig ändå, känns bara konstigt när man alltid har haft lov v.44 och inte har det nu.. Men i morgon börjar en ny kurs, den är bara 3 veckor.. Men sen kommer en låååång kurs innan jul.

Nu ska jag mysa med min kisse och älskling <3

/l

Kommentarer
Postat av: Elin

klart det är öppet, är ju många andra som inte går i skolan som tränar där..

2007-10-28 @ 22:07:19
URL: http://eliiiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0