happy

Wiiiie. I dag hade jag, sis & Evelyn gibbon. Innan vi började testade jag att hoppa på trampolinen, det kändes skönt att kunna hoppa utan att det gjorde ont. Jag testade en frivolt ut i den gröna gropen, det gick ganska bra så jag testade en gång till och då stod jag. testade en sträckt frivolt och stod på den också så jag gjorde en halvskruv som inte blev världens finaste med jag stod iaf :D Sedan ville jag testa en salto, men när man inte gjort en salto på mer än 6 månader så blir man lite feg. Men tillslut vågade jag och så gjorde jag det tre gånger, kändes lagom och så ville jag inte utsätta min fot för förmycket på en gång. Är man otränad så är man. Men nu när jag kan börja träna "ordentligt" igen så ska jag ta tillfället att börja träna på Gympozz med sis. Min dröm är att kunna hoppa trampett och köra det jag vill på tumblinggolvet, men den drömmen får vänta ett bra tag till om jag känner min sjukgymnast rätt. Men känslan av att få göra vad man vill, den längtar jag efter varje dag! Snart, kanske snart är jag återställd helt och hållet i foten- bara att kämpa in i det sista :)


image185



/l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0