:) ?

Nu är det helg igen, känns som att jag har helg varje dag nu för tiden. Jag borde plugga i veckorna och hitta på en massa skoj på helgerna, men sån är inte jag. Jag pluggar på helgerna och slappar i veckorna. Jag måste försöka skärpa mig, men allt är så tråkigt just nu. Idag har jag så himla stor lust att ta tåget till Västerås SJÄLV och shoppa. Jag är inte motiverad till att plugga! I morgon har jag tenta.. TENTA PÅ EN LÖRDAG! Jag fattar inte, jag vill umgås med min familj på helgerna men imorgon hinner jag inte det. Så idag skulle jag behöva repetera lite i l.m. beräkning, fast jag känner inte för det just nu!
Usch, allt är såååå trååååkigt!

/l


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0