!?

Det känns som att allt är tråkigt nu för tiden.. Det enda jag tycker är kul är när jag och syster sticker ut och joggar tillsammans, jag vet att det kanske låter konstigt att jag tycker om att jogga men jag är väl konstig i så fall. Det känns så skönt att kunna jogga igen, min fot har ju strejkat ett tag. Men nu gör det inte alls ont när jag anstränger den, jag är jätteglad över det! Men skolan känns väldigt tråkig just nu.. Jag har ingen motivation! Det kan bero på kursen jag läser just nu.. Den är inte världens roligaste. Längtar tills nästa praktik börjar, har ju bara 3 veckor kvar av den här kursen nu. Usch, inte kul att behöva känna sig stressad över allt i skolan varje dag :( Den här veckan ska jag verkligen försöka plugga så mycket som möjligt så jag får "ledigt" i helgen.
Nog om det.. Ska fortsätta titta på tv nu. Så skönt att skriva av sig lite bara..

/l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0