Dement?

Haha. Mamma ringde nyss och undrade om jag hade bilnyckeln hos Robin. Jag lånade bilen av mamma & pappa igår för att hämta Robin och uträtta lite ärenden. Sen tänkte jag väl inte på att lämna nyckeln där den brukar ligga när jag kom hem. Det är inte första gången det händer så mamma börjar väl bli van vid att jag norpar nyckeln :P Haha, jag tycker att det är lite roligt trots mitt dåliga minne. Jag frågade mamma "ligger den inte på byrån då?" fast hon hade berättat att hon letat efter den. Hon fick t.o.m. väcka pappa i morse för att fråga honom vart den andra nyckeln var. Stackare, det är inte lätt att ha en dotter som har ett lika bra minne som en guldfisk.

/l

image619

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0