Färdig! :)

Änligen är jag klar med hemtentan. SKÖNT! Nu ska jag slappna av och fundera på vad jag ska göra för mat idag, älsklingen jobbar över så han kommer väl hem vid sju. Jag är så dålig på att bestämma vad vi ska äta.. Om jag fick bestämma så skulle det bli skitmat varje dag, men det kan man inte äta så ofta..

I morgon är det valborg och för första gången i mitt liv ska jag inte vara på landet hos mormor & morfar :'( Dom ska sälja sin "sommarstuga" som dom nästan haft i 50 år. Önskar att jag var miljonär så hade jag kunnat köpt huset och tomten av mormor & morfar och byggt ett stort hus där istället. Men det är bara önskedömmar. Jag hoppas att jag får det kul i morgon ändå, vet inte riktigt vad vi ska hitta på, kanske ska grilla med syster & Daniel!? Annars ska vi grilla hos mamma & pappa. Jag har iaf laddat upp med lite cider åt mig & öl åt Robin, så lite kul kommer vi nog att ha det, vart vi nu ska vara.

Nu ska jag kolla runt lite på nätet..

/l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0