Hemma :)

Nu är jag hemma hos Robin igen. Jag har tröttnat på att städa nu! Mitt rum blir aldrig klart.. Känns som att jag kastat hälften av allt skit, men ändå är det massor kvar. Vet inte hur jag ska få bort allt. Men förhoppningsvis får jag lite hjälp någon dag..
Idag ringde jag till vårdcentralen.. Jag skulle inte ha gjort det eftersom dom bara är otrevliga! Jag sa att jag hade ont i foten minst 3 gånger men ändå frågar tanten "hur mår du i foten"? Haha, vadå lyssnat på mig? :/ Hon tyckte inte att det var så akut så jag fick en tid på fredag. Jäkla vårdcental! Inte lyssnar dom heller, hon trodde att jag hade vaknat igår och hade ont men jag sa till henne ONSDAG MORGON! Det är ju tisdag idag så då borde hon ha fattat att det nästan var en vecka sen. Men men.. Jag hoppas att jag får träffa någon vettig person på fredag så jag inte går dit i onödan! Det kostar ju pengar..

Nu ska jag plugga.

/l

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja dom där nissarna som svarar är väl inte de bästa;) Soppar skulle jag kalla dem, jag gick med köttelfeber i mer än en vecka. Ät ipren så de i två veckor! Tomtar!!! Allt bra annars? Puss

2008-04-22 @ 18:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0