Hemma!

Nu har jag varit i skolan, tentan gick väl ganska bra. Hoppas att jag klarar den, annars är det bara att göra om. Man får ju inte ha ett enda fel så.. Direkt efter tentan gick jag till Godisland och köpte lite godis :D MUMS!
Nisse, katten på bilden i förra inlägget.. Han avlivades inatt för att han troligen hade blivit påkörd. Svansen hade slitits bort och hans bakben var skadade. Det var Robins systers katt, tycker så synd om barnen! :( Deras första katt, som var så söt och go. Men sånt händer, jag har haft många katter som har blivit påkörda så jag vet hur det känns. Tur att Ruben och Mysan är innekatter, tänker aldrig låta dem gå ut!
Nu ska jag sätta mig i soffan bredvid min speltokiga älskling.

/l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0