Jäkla skit!

Min nacke göra jättejätte ont! :( Hann inte ner till stan innan mamma var klar hos kiropraktorn, annars hade jag följt med henne och kanske fått min nacke fixad på en gång. Men jag får väl ringa dit i morgon eller nästa vecka om det inte blir bättre.
Idag har jag hunnit med mycket, först sjukhuset med mamma & morfar och sen lunch hos mormor & morfar. MUMS, vi fick pannkakor ;) Sen åkte jag & mamma till en djuraffär och köpte kattmat och till Växtriket och köpte blommor. Efter det åkte vi till stan och mötte syster yster, handlade lite grejer och så :) Sen åkte jag & mamma hem, sen till ett möte.

Nu ska jag titta på tv :)

/l

Kommentarer
Postat av: madeleine

Stackars dej med din onda nacke.. Krya på dej.! Ha en trevlig kväll..!

2008-04-03 @ 22:01:35
URL: http://erikamadeleine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0