Nästan klar ..

Tror att jag nästan är klar med min hemtenta nu.. Måste så klart läsa igenom den och kanske skriva dit lite till. Ska titta i kurslitteraturen en sista gång och se om jag ska ha med något mer. Sen är det bara att fixa en kladd till seminariet på onsdag. Ska prata i 20 minuter på onsdag så jag måste välja ut lite från hemtentan..
Snart ska jag sätta fart och laga mat till mig och älsklingen, ska även fixa matlådor.



Jag hatar, hatar, hatar att behöva vänta på en tid.. Tänk om dom inte kommer att göra någonting åt det och att jag kommer ha ont i resten av mitt liv.. Jag verkligen hatar att inte veta när jag får komma dit.. Tänk om dom kunde ha gjort något åt det på en gång, då kanske jag skulle ha kunnat fortsätta med gymnastiken!? Det här förstörde mitt liv.. Alla minnen finns kvar, men jag vill inte tänka.. Om den inte hade börjat spöka igen så hade jag inte behövt tänka på det här just nu..

/l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0