Okej?

Jaha. Då var färgningen klar. MEN blev det ljusare? Det är svårt att avgöra.. Det blev ljusare i hårbotten :P Jag hade färgen i längre i hårbotten eftersom jag fick skäll av en frissör att jag färgade allt hår på en gång. Så nu lydde jag rådet att färga utväxten först och sen resten, men jag skulle inte ha lyssnat! Om jag hade haft i färgen lika länge överallt så hade jag nog fått ett bättre resultat! Jag ska vänta till i helgen och sen ska jag färga det igen, men jag vet inte om jag ska använda samma färg igen? Då ska jag iaf färga håret på MITT SÄTT så blir det bra, för det har alltid blivit bra förut! Men jag vet inte om jag kan hålla mig till i helgen med att färga det igen.. Det kommer se konstigt ut, folk kanske tror att jag har ljusare hår på riktigt och att det ljusa närmast hårbotten är utväxt :/ Fast vad vet jag, jag kanske har ljusare hår på riktigt. Hade ju blont hår när jag var liten :P Men sen blev det bara mörkare och mörkare.. Det ser alltid råttfärgat ut när det växer ut efter en färgning. Jag har väl egentligen brunt hår, men inte lika mörkt som jag haft fram tills nu. Fast det är fortfarande för mörkt!

Nu ska jag deppa lite eftersom det inte blev som jag ville.. Jag har ju färgat mitt hår blont förut, när jag haft mörkt hår innan. Då har det blivit bra, ska jag behöva blondera det och sedan färga? :/ Tänker iaf INTE gå till någon frissör och färga det, jag vet ju hur det blev med min så kallade permanent! Fick ju göra om den gratis eftersom det inte blev lockigt överallt och det blev inte mer lockigt för att jag permanentade om det. Mitt hår blev SLITET och det lär det bli nu med.. Även om jag färgar det själv, men det blir billigare!

/l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0