Tråkigt

Det har varit så tråkigt att inte kunnat blogga på några dagar..
I söndags var jag hos mormor&morfar, hjälpte till att städa deras badrum eftersom vi tog bort badkaret. Så nu kan dom inte slå ihjäl sig i det iaf! Morfar verkade ganska pigg när vi var där, men det är synd om honom :( Hans ena knä är jättesvullet, inte konstigt om han har svårt att gå.
Igår har jag "ledig", jag var på blodcentralen och gav blod ;) Jag säger bara en sak.. Jag tänker inte äta några mer järntabletter! Personalen på blodcentralen säger ju att man ska äta järntabletter när man har gett blod, men man får ingen information om vad som kan hända.. Visst, det händer väl inget allvarligt men jag har tagit reda på en del.. Dessutom är jag drabbad av ett symtom :/ Nog om det..  På kvällen var jag & mamma i Flen på ett årsmöte. Usch för att köra bil när det är mörkt, särskillt när en del har helljusen på när man möter dem. IDIOTER!
Idag har jag varit i skolan, slutade vid 12. Har även varit på biblioteket och lånat några böcker ;)

Har en massa tankar.. Om mig och mitt liv...

/l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0