Varför just jag?

Visst är vänstra foten större än högra? (Fotleden)

image631

image632

Alltid jag och min tur.. Har haft ont i tre dagar nu. Jag har inte trampat snett eller gjort något annat för att få den så. Det enda jag gjort som kan ha bidragit till detta är min promenad med Brum. Men jag har ju tränat, joggat och så utan att få ont. Just nu känns det bara stelt och gör ont när jag går. Det var bara för att jag var så glad att jag ÄNTLIGEN kunde ut och jogga igen utan att det gjorde ont. Jag har stukat foten 2 gånger, och inte blivit bra förrens för några månader sen. JAG BLIR GALEN! Vad har jag gjort för att förtjäna detta? Jag vet inte om jag ska ringa till vårdcentralen, men vad kan dem göra? De gånger jag varit på vårdcentralen har jag bara blivit besviken. Ingen kan något om någonting. Om det inte blir bättre nästa vecka får jag väl ta mig tiden att sätta mig på akuten och vänta en hel dag. Annars ger jag vårdcentralen en chans. Jag vet inte vad jag ska göra..

/l

Kommentarer
Postat av: sis

ja, det är svullen! :( Hoppas den blir "frisk" snart :), hoppas det inte är någon lång varig stukning!

2008-04-19 @ 12:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0