16/8

Hejsan svejsan!
Igår var jag och älsklingen som sagt ute. Vi mötte min syster och hennes Daniel på Strömsholmen. Vi stannade inte där så speciellt länge eftersom det var någon som stod på scenen och ylade, inte lät det bra iaf! Vi gick mot karusellerna och jag, syster och Daniel bestämde oss för att åka en. Det var väl varken kul eller tråkigt, men jag tror att jag har vuxit ifrån det där med karuseller. Efter åkturen gick vi mot Harrys och det tog en evighet att gå dit eftersom det var så mycket folk. Väl framme köpte vi lite att dricka och satte oss ute. Sen kom det en fotograf och frågade om vi ville vara med på en vimmelbild, och det ville vi förstås men Robin ville absolut inte vara med. Tråkmåns! Jag tittade på bilden nyss och den blev väl mindre lyckad :P Hursomhellst, efter Harrys gick vi till Å-bryggan där våra päron satt (inte Robins päron, men våra andras). Vi stannade där en stund och lyssnade på mindre bra musik som gjorde att man blev döv. Jag avskyr verkligen när man måste skrika till den man sitter bredvid och sedan själv bli döv när man försöker lyssna vad den andre säger till en. När alla reste på sig och tyckte att det var dags att gå vidare så gick jag och Robin hem.

Ikväll ska vi också ut, men vi ska träffa Robins mamma innan och gå ut med dem (tror jag). Jag orkar ändå inte springa runt en massa på stan så det passar mig utmärkt att sitta still. Men innan det måste vi STÄÄÄÄDA!

Jaja, nog om vad jag gjorde igår och ska göra idag. Nu lägger jag in den snyggaste bilden av dem alla :P Hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0