17/8

Gårdagen var mkt trevlig, vi var hemma hos Robins mamma först, sen gick vi till Robins morbror och satt där en stund. Sen bestämde vi oss för att gå ner till stan och på torget mötte vi Robins kompisar. Så vi följde med hem till en av hans kompisar som bor nära stan och var där ett tag. Fyrverkerierna såg vi fast vi var inomhus. Efter mycket tjat från min sida så gick vi ut, Robins kompisar ville gå till Raw, men det var helt dött där och jag ville verkligen inte gå in där eftersom jag var jättetrött. Jag tyckte inte att det var värt pengarna att gå in. Så vi gick till strömsholmen istället och där var det lite fler människor. Jag mötte en gammal kompis och Robins brors fru och hennes syster. Jag såg några fler som jag kände men jag orkade inte bry mig. Jag vet inte vad klockan var när vi kom hem, men jag orkade inte gå längre än till soffan innan jag somnade. Kl.7 i morse vaknade jag och gick och la mig bredvid min älskling istället :) Idag har jag inte hunnit göra så mycket och vädret är så tråkigt, jag är dessutom trött sen igår så.

Ikväll ska jag iaf äta kräftor, ett kilo helt själv :P MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0