Borta bra men hemma bäst..

Snart är det dags att göra sig redo inför jobbet. Jag känner absolut inte för att cykla, men jag har inget annat val. Jag tänker inte gå för det tar förlång tid. Jag tycker inte om att det är sånt konstigt väder idag, jag vet inte om det är varmt eller kallt ute, om det ska börja regna eller inte. Jag får väl göra som jag gjorde igår, långärmad tröja på. Hoppas bara inte att det blåser lika mycket ute som igår. Det är konstigt att det alltid går fortare att cykla hem än bort. Samma sak när vi åkte hem från Sälen förra veckan, det kändes som att det gick fortare att åka hem än dit. Det kanske kändes som det eftersom jag fick köra ganska mycket påvägen dit. Jaja, nog om det. Jag har just bestämmt mig för vad jag ska ha på mig ikväll, en vaaarm tröja! :P

Nu ska jag mysa med Mysan och Ruben, sen göra mig iordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0