Första dagen..

Idag var det första skoldagen efter sommarlovet. Vi var många som hade sett fram emot att börja skolan igen, men första lektionen kunde ha varit bättre. En virrig lärare som virrade till allt. Men andra lektionen var mycket bättre. I morgon har jag bara en lektion på förmiddagen, vi ska lära oss att sätta en PVK. Det ser jätteläskigt ut, jag såg när en sjuksköterska satte en PVK på en patient på praktiken. Men förhoppningsvis lär jag mig hur man sätter den, fast vi får väl träna på plastarmarna som vanligt. I morgon efter skolan ska jag och sis shoppa ;) Det ser jag fram emot! Jag var på stan en snabbis efter skolan idag, men jag hittade inte det jag ville. Men jag hittade det jag skulle ha på apoteket iaf, det var det viktigaste! Jag köpte Mucoangin och det hjälpte verkligen mot halsont :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0