Fredag & lördag

God morgon!
Igår jobbade jag, hann nästan inte göra någonting innan jag stack iväg. Det känns skönt att veckan är över och att jag inte ska jobba något mer, inte den kommande veckan iaf. Jag börjar ju skolan på måndag, jag vill koncentrera mig på skolan och inte på något jobb. Fast jag behöver pengarna så jag får väl försöka jobba lite trots att jag går i skolan, fast den första skolveckan ska jag ta det lugnt.

Idag ska jag på kalas, Robins brorsdotter fyller år :) Hon blir tonåring. De har även flyttat så vi ska väl titta hur dem har det i den nya lägenheten :) Efter det ska vi hem till Robins mamma och grilla :) Innan vi ska till Robins bror så ska vi hinna städa lite och uträtta några ärenden på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0