Godnatt!

Usch, det var allt annat än trevligt att jobba idag. Stanken var enorm och jag tyckte att det var jätteäckligt! Jag tänker aldrig mer sätta min fot på den avdelningen! En roligare sak som inträffade idag var att jag hittade mitt förlorade örhänge :D Jag tappade ju det igår på H&M, men nu ikväll när jag satt i soffan som kände jag något vasst som stack mig i benet, gissa om jag blev glad! Hihi, ibland har man tur :)

I morgon har jag en lååång skoldag framför mig. Just nu håller jag på att skriva ut en massa papper som jag ska ha med mig i morgon. Jag lovar, det är inte lite papper som går åt! Jag är inte så smart så jag skriver ut på båda sidorna.. Utan det tar för lång tid eftersom jag själv måste vända på papprena då.

Sen.. Sen ska jag sova :) SKÖNT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0